világos sötét
Aszfaltozás Körforgalom építés Revitalizáció Útfelújítás
Aszfaltozás
Körforgalom építés
Revitalizáció
Útfelújítás
Belépés munkatársaknak
Kiemelt híreink

2017.05.02. 13:39
A Colas, a Duna Aszfalt és az Euroaszfalt kivitelezésében 44 kilométeren épül négysávos... Részletek

2017.04.27. 09:54
A Hódút Kft., a Duna Aszfalt Kft. és az A-Híd Zrt. mint közösajánlat-tevők nyerték el az... Részletek

2017.04.26. 14:11
Az OzoneNetwork TV április 25-i és 28-i esti „Egyenlítő” című műsorában a Hódút és... Részletek
Aktuális híreink

Bisnode: A Duna Aszfalt újra a legmegbízhatóbb cégek között

2017.02.08. 11:44
A Duna Aszfalt újra a legmegbízhatóbb cégek közöt A Bisnode AAA (tripla A) tanúsítványát... Részletek

Gyászjelentés

2016.12.12. 11:20
Gyászjelentés Mosonyi László 1946-2016 Mély fájdalommal tudatjuk, hogy életének 70.... Részletek

Letették az északi elkerülő út második szakaszának alapkövét

2016.12.09. 09:28
Csütörtökön délelőtt ünnepélyesen letették a 445-ös számú, Kecskemétet észak felől... Részletek
Elérhetőségeink

Székhely
6060 Tiszakécske, Béke u. 150.
Tel: (76) 540 060, Fax: (76) 540 061
Email: kozpont@dunaaszfalt.hu

Budapest
1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
Tel: (1) 781 5242, Fax: (1) 781 9027
Email: vallalkozas@dunaaszfalt.hu

Sajtókapcsolat
Lehel Zoltán, szóvívő
Email: sajto@dunaaszfalt.hu

Dunatetétlen–Harta összekötő út felújítása

Projekt neve: 5305. j. út 0+000-13+392 kmsz Dunatetétlen–Harta ök. út (3/6 rész, DA)

Megrendelő: Magyar Közút Nonprofit Zrt.

Kivitelező: Duna Aszfalt Kft.

Érintett települések: Dunatetétlen

Kivitelezés kezdete: 2012. július

Kivitelezés vége: 2013. április

Fontosabb adatok:

  • Burkolatok bontása: 650 m³
  • Aszfaltmarás: 1321 m³
  • Földműépítés: 2653 m³
  •  Homokos kavics: 4578 m³
  • AC 11 kötő: 541 m³
  • AC 22 kötő: 1417 m³
  • AC 11 kopó:5968 m³
  • FZKA alap: 3064 m³
  • Padkakészítés (M22): 4974 m³

Rövid leírás: Felújításra került a Dunatetétlen–Harta összekötő út, az út szélesítésén túl, 2500 m² felületen teljes pályaszerkezet-cserét végeztünk el. A meglévő pályaszerkezet szükséges helyeinek profilmarása és a szélesítések, alapcserék kivitelezése után a teljes építési szakaszon AC-11 kopó kiegyenlítő réteg (2,0 cm) és AC-11 kopó réteg (5,0 cm) került megépítésre. A projekt kapcsán négy buszmegállót is kiépítettünk, továbbá a teljes szakaszon stabilizált padka került kialakításra.