világos sötét
Új utakon járunk Innováció Környezetbarát technológiák
Új utakon járunk
Innováció
Környezetbarát technológiák
     
Belépés munkatársaknak
Kiemelt híreink

Innovatív útépítés közérthetően - Bitumenemulzió

2019.06.06. 13:32
Az Innovatív útépítés közérthetően legújabb részében az aszfaltkeverő telepet,... Részletek

Innovatív útépítés közérthetően – Lakiteleki laboratórium

2019.04.24. 11:01
Újabb videóval jelentkezünk, melyben a lakiteleki központi laboratóriumot mutatjuk be. Most... Részletek

Innovatív útépítés közérthetően - Földmunkagépek

2019.04.11. 13:20
Újabb videóval jelentkezünk, melyben a földmunkák sztárjait – a kotrót, a dózert és a... Részletek

Így tesztelték a zalai tesztpályát - videó

2019.04.05. 11:32
250 hektáron épül az egész kontinensen egyedülálló zalaegerszegi autóipari tesztpálya. A... Részletek

Jól halad Kecskemét mellett az 54-es négysávúsítása

2019.04.05. 11:06
A város déli elkerülőjeként is működő pálya fejlesztésén a Duna Aszfalt... Részletek

Innovatív útépítés közérthetően - Pilisi mobil betonkeverő

2019.01.07. 09:26
Kezdjük az új évet egy újabb izgalmas videóval! Ezúttal az egyik innovatív betonkeverőnket... Részletek
Aktuális híreink

Hamarosan megújul a Duna Aszfalt arculata

2019.05.08. 11:00
A magyar építőipari piac egyik legjelentősebb szereplőjeként, a Duna Aszfalt lépést tart a... Részletek

Jelentős uniós támogatást kapott az M4-es legkeletibb szakasza

2018.06.04. 11:19
A 82 milliárd forintos forrást elnyerő, közel 30 kilométeres szakasz 2020 márciusára épül... Részletek

A Duna Aszfalt négysávosítja az 54-es főutat Kecskemétnél

2018.05.18. 13:29
A közel 9 milliárd forintos projektben új kerékpárút, körforgalmak és hidak is... Részletek

100 kilométernyi út újul meg Bács-Kiskunban

2018.05.18. 10:20
Főleg a kifejezetten leromlott állapotú négy- és ötszámjegyű útvonalakat fejleszti a Duna... Részletek

Szabó Zsolt a Duna Aszfalt Kft. és a Zengő Motorsport támogatásával a WTCR-ben

2018.04.19. 13:44
A WTCC utódjaként létrehozott WTCR versenyei már javában pörögnek, s a Túraautó-világkupa... Részletek

Már az M44-es keleti végén is folyik az útépítés

2018.03.20. 15:15
Az új nyomvonalon épülő gyorsforgalmi úthoz számos kapcsolódó részprojektet is kivitelez a... Részletek
Elérhetőségeink

Székhely
6060 Tiszakécske, Béke u. 150.
Tel: (76) 540 060, Fax: (76) 540 061

Budapest
1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
Tel: (1) 781 5242, Fax: (1) 781 9027
Email: kozpont@dunaaszfalt.hu

Sajtókapcsolat
Lehel Zoltán, innovációs mérnök, szóvívő
Email: sajto@dunaaszfalt.hu

HR
Kerbeche Tamás, HR Business Partner

Email: kerbeche.tamas@dunaaszfalt.hu


Elrajtolt az építkezés az M30-as Miskolc-Tornyosnémeti szakaszán

2018. március 12.

A Miskolc és Kassa közötti autópálya-kapcsolat hazai szakaszát megvalósító 57 kilométeres útépítést a Strabag-csoport, a Colas-csoport, illetve a Duna Aszfalt és a Hódút kivitelezi.

Letették az M30-as autópálya közel 57 kilométeres 2x2 sávos új szakaszának alakövét hétfőn. A Miskolcot a szlovák országhatárral Tornyosnémetinél összekötő új fejlesztést három szakaszban valósítják meg:

  • az első 10,4 kilométert a 30+100-as és a 40+500-as kilométer szelvények között a STRABAG Építő Kft. és a STRABAG AG konzorciuma építi meg nettó 39,9 milliárd forint értékben;
  • a 24,2 kilométeres második szakaszt a 40+500-as és a 64+700-as között a Colas Út Zrt. és a Colas Hungária Zrt. alakítja ki, mintegy nettó 75,4 milliárd forintból;
  • a 22,1 kilométeres harmadik szakaszt a 64+700-as és a 86+848-as között a pedig a Hódút Kft. és a Duna Aszfalt Kft. építi meg nettó 63,9 milliárd forintból.

A beruházás várhatóan 2021 harmadik negyedévére fejeződik be.

Miután az M30-as autópálya korábban egy 30 kilométeres szakasszal Miskolcot összekapcsolta az M3-assal, most az útvonal a Kassára vezető szlovák R4 gyorsforgalmi úttal teremt kapcsolatot, kiváltva a régi 3-as főutat.

Kassa és Miskolc összekapcsolása minden magyarnak hasznos

Az út építésével a térség két legnagyobb városa - a magyarországi Miskolc és a határon túli Kassa - között fog fejlett autópályakapcsolat kiépülni. Az M30-as az Észak-Európát Délkelet-Európával összekötő nemzetközi Via Carpatia út része, a most induló építkezéssel ennek a korridornak az összes magyar eleme vagy elkészült, vagy kivitelezés alatt áll.

Hatalmas építkezés indult el

Pántya József, a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztési (NIF) Zrt. útfejlesztési igazgatója elmondta: a 2x2 sávos közel 57 kilométeres szakasz teljes értékű autópályaként fog megépülni, 130 km/h-s haladási sebességgel. Az útvonalon kiépítenek 6 különszintű csomópontot, átadnak 7 alcsomópontot, 25 felüljárót és 17 aluljárót alakítanak ki, illetve megmozgatnak és beépítenek mintegy 7,4 millió köbméternyi töltésanyagot.

Forrás: magyarepitok.hu