világos sötét
Új utakon járunk Innováció Környezetbarát technológiák
Új utakon járunk
Innováció
Környezetbarát technológiák
     
Belépés munkatársaknak
Kiemelt híreink

Innovatív útépítés közérthetően - Bitumenemulzió

2019.06.06. 13:32
Az Innovatív útépítés közérthetően legújabb részében az aszfaltkeverő telepet,... Részletek

Innovatív útépítés közérthetően – Lakiteleki laboratórium

2019.04.24. 11:01
Újabb videóval jelentkezünk, melyben a lakiteleki központi laboratóriumot mutatjuk be. Most... Részletek

Innovatív útépítés közérthetően - Földmunkagépek

2019.04.11. 13:20
Újabb videóval jelentkezünk, melyben a földmunkák sztárjait – a kotrót, a dózert és a... Részletek

Így tesztelték a zalai tesztpályát - videó

2019.04.05. 11:32
250 hektáron épül az egész kontinensen egyedülálló zalaegerszegi autóipari tesztpálya. A... Részletek

Jól halad Kecskemét mellett az 54-es négysávúsítása

2019.04.05. 11:06
A város déli elkerülőjeként is működő pálya fejlesztésén a Duna Aszfalt... Részletek

Innovatív útépítés közérthetően - Pilisi mobil betonkeverő

2019.01.07. 09:26
Kezdjük az új évet egy újabb izgalmas videóval! Ezúttal az egyik innovatív betonkeverőnket... Részletek
Aktuális híreink

Hamarosan megújul a Duna Aszfalt arculata

2019.05.08. 11:00
A magyar építőipari piac egyik legjelentősebb szereplőjeként, a Duna Aszfalt lépést tart a... Részletek

Jelentős uniós támogatást kapott az M4-es legkeletibb szakasza

2018.06.04. 11:19
A 82 milliárd forintos forrást elnyerő, közel 30 kilométeres szakasz 2020 márciusára épül... Részletek

A Duna Aszfalt négysávosítja az 54-es főutat Kecskemétnél

2018.05.18. 13:29
A közel 9 milliárd forintos projektben új kerékpárút, körforgalmak és hidak is... Részletek

100 kilométernyi út újul meg Bács-Kiskunban

2018.05.18. 10:20
Főleg a kifejezetten leromlott állapotú négy- és ötszámjegyű útvonalakat fejleszti a Duna... Részletek

Szabó Zsolt a Duna Aszfalt Kft. és a Zengő Motorsport támogatásával a WTCR-ben

2018.04.19. 13:44
A WTCC utódjaként létrehozott WTCR versenyei már javában pörögnek, s a Túraautó-világkupa... Részletek

Már az M44-es keleti végén is folyik az útépítés

2018.03.20. 15:15
Az új nyomvonalon épülő gyorsforgalmi úthoz számos kapcsolódó részprojektet is kivitelez a... Részletek
Elérhetőségeink

Székhely
6060 Tiszakécske, Béke u. 150.
Tel: (76) 540 060, Fax: (76) 540 061

Budapest
1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
Tel: (1) 781 5242, Fax: (1) 781 9027
Email: kozpont@dunaaszfalt.hu

Sajtókapcsolat
Lehel Zoltán, innovációs mérnök, szóvívő
Email: sajto@dunaaszfalt.hu

HR
Kerbeche Tamás, HR Business Partner

Email: kerbeche.tamas@dunaaszfalt.hu


Jelentős uniós támogatást kapott az M4-es legkeletibb szakasza

2018. június 04.

A 82 milliárd forintos forrást elnyerő, közel 30 kilométeres szakasz 2020 márciusára épül meg a Duna Aszfalt, az A-Híd és a Hódút kivitelezésében.

Az unió kohéziós alapjából 265 millió eurót (mintegy 82 milliárd forint) fordíthat Magyarország az M4-esnek az országhatárig vezető szakaszára. Az Európai Bizottság bejelentése a Berettyóújfalu és Nagykereki közötti szakaszra vonatkozik, melynek kivitelezést tavaly júliusban kezdte meg a Duna Aszfalt Kft., a Hódút Kft. és az A-Híd Zrt.

A 29,5 kilométeres szakasz két ütemben, összesen nettó 98,2 milliárd forintos szerződéses értéken jön létre. Többek közt egy autópálya-mérnökség, egy autópálya-rendőrség, illetve a Berettyó-folyó és a Dusnok-patak feletti hidak kivitelezése is a benne van a projektben. Az építkezés befejezése 2020 márciusára várható.

Az M4-esnek és az M3-asnak egyaránt fontos

A beruházásnak köszönhetően kevesebb mint 2 óra 40 perc alatt lehet majd eljutni Budapesttől a román határig. A most szóban forgó szakasz nemcsak az M4-es leendő szakaszaihoz, hanem az M35-ös autópálya Debrecen utáni, épülőben levő szakaszához is csatlakozik a Debrecen-Berettyóújfalu csomópontnál; így végső soron az M3-asnak is kapcsolatot ad a magyar-román határhoz.

Hogyan áll össze az M4-es teljes útvonala?

A 4-es főutat kiváltó M4-es párhuzamosan zajló beruházások által válik négysávossá. Az alábbi beruházások által ér el Budapesttől a román határnál fekvő Nagykerekiig:

  • Üllő és Cegléd között tavaly április óta folyik a munka;
  • Cegléd és Abony között idén márciusban volt az alapkőletétel;
  • Abony és Törökszentmiklós között már keresik a kivitelezőt a négysávos út elkészítéséhez;
  • Törökszentmiklós és Püspökladány között megkezdődött az előkészítés;
  • a Püspökladány és Berettyóújfalu közötti mintegy 35 kilométeres szakaszról még nem közöltek információt;
  • Berettyóújfalu és Nagykereki között a fent bemutatott paraméterekkel zajlik a kivitelezés tavaly július óta.

Forrás: magyarepitok.hu