világos sötét
Új utakon járunk Innováció Környezetbarát technológiák
Új utakon járunk
Innováció
Környezetbarát technológiák
     
Belépés munkatársaknak
Kiemelt híreink

Balatonparti dugókat enyhít a 710-es főút bővítése

2017.08.03. 16:58
A Hazai Építőgép és a Duna Aszfalt kivitelezésében új szakasszal kötik össze az... Részletek

Oktatási együttműködést kötött a Duna Aszfalt és a SZIE Építéstudományi Kara

2017.08.03. 13:07
Az egyezménnyel gyakorlatorientált oktatási és kutatási együttműködés jön létre az... Részletek

Duna Aszfalt BME együttműködés

2017.08.03. 13:03
Már közel három éves az az együttműködés, amelyet 2014-ben a BME és a Duna Aszfalt... Részletek

Jövő tavaszra fejeződhet be az 55-ős főút Mórahalom és a megyehatár közötti szakaszának korszerűsítése

2017.07.07. 13:12
Várhatóan 2018 áprilisára fejeződhet be az 55-ős főút Mórahalom és a megyehatár... Részletek

Ütemesen épülő utak a Dél-Alföldön

2017.07.07. 13:06
Békés megyében hatalmas lesz az előrelépés A tervek szerint zajlik Békés megyében az... Részletek

Indulhat az M4-es építése Üllő és Cegléd között

2017.05.02. 13:39
A Colas, a Duna Aszfalt és az Euroaszfalt kivitelezésében 44 kilométeren épül négysávos... Részletek
Aktuális híreink

Itt tart a zalai tesztpálya építése

2017.10.15. 14:20
A körpályán, a kezelhetőségi pályán, valamint a féktesztek és az önvezető járművek... Részletek

Helyreigazítás

2017.09.26. 14:20
Helyreigazítás a Napi.hu-n 2017. augusztus 28-án megjelent Meglepő lépés Mészáros... Részletek

Kedvező a "Tormási körforgalom" fogadtatása

2017.09.20. 14:18
Mint korábban már megírtuk, megépült Kecskeméten a körforgalom az 5-ös számú főút, a... Részletek

Ezek a cégek végzik el Mohács 12 milliárdos úthálózat- és infrastruktúrafejlesztését

2017.09.20. 12:25
A Swietelsky, a Duna Aszfalt, a Strabag és az A-Híd kötött keretszerződést Moháccsal a... Részletek

Harminc éve várt utat épített meg Ferihegy közelében a Duna Aszfalt

2017.08.29. 14:20
A beruházásnak köszönhetően a Rákoshegyen áthaladó észak-déli forgalom a lakott... Részletek

Megkezdődött a próbaaszfaltozás a zalaegerszegi tesztpályán

2017.08.25. 14:15
A Duna Aszfalt kivitelezi az egész Európában egyedülálló projekt első részét, a... Részletek
Elérhetőségeink

Székhely
6060 Tiszakécske, Béke u. 150.
Tel: (76) 540 060, Fax: (76) 540 061
Email: kozpont@dunaaszfalt.hu

Budapest
1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
Tel: (1) 781 5242, Fax: (1) 781 9027
Email: vallalkozas@dunaaszfalt.hu

Sajtókapcsolat
Lehel Zoltán, szóvívő
Email: sajto@dunaaszfalt.hu

Keleten is elindult az M4-es kivitelezése, megépül a hiányzó láncszem Debrecen és Nagyvárad között

2017. július 11.

Letették az autópálya Berettyóújfalu és Nagykereki közötti szakaszának alapkövét, ahol a Duna Aszfalt, a Hódút és az A-Híd dolgozik.

Kezdetét vette az építkezés a 2x2 forgalmi sávval megvalósuló M4-es autópálya 29,5 kilométer hosszú, Berettyóújfalutól az országhatárig, azaz Nagykerekiig tartó szakaszán. A két ütemben történő kivitelezés első részét tavaly ősszel közösen nyerte el a Duna Aszfalt és a Hódút, decemberben pedig az is kiderült, hogy a második szakaszon a két cég az A-Híddal közösen folytathatja a munkát.

A 2018 decemberére 15,2 milliárd forintból létrejövő első ütem 2,95 kilométer hosszú, itt épül meg az autópálya mérnökségi telep és az autópálya rendőrség is.

A jóval hosszabb, 26,53 kilométeres második ütem költségvetése 83 milliárd forint, rajta húsz híddal, melyek közül kiemelkedőek a Berettyó folyó és a Dusnok patak feletti pályahidak. A 2020 januárjára elkészülő szakaszon egy pár egyszerű pihenő, egy komplex pihenővé alakítható határátkelőhely és egy pár tengelysúlymérő állomás is létesül.

A bihari térség valaha volt legnagyobb beruházása vette kezdetét

Homolya Róbert, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára a keddi alapkőletételkor hangsúlyozta az M4-es autópályának az épülő M35-ös autópályával való kapcsolatát, ami által közvetve megvalósul Debrecen és Nagyvárad gyorsforgalmi összeköttetése is. Hozzátette: az M4-es autópálya Cegléd és Abony közti szakaszának építése is közbeszerzési eljárás alatt van, valamint az Abony és Fegyvernek között forráshiány miatt leállított építkezésben is előrelépés történt. A kormány dolgozik a munka újraindításán, ami akár már ősszel bekövetkezhet. 2022-ig az összes tervezett útépítést befejezik, eddigre 2400 kilométer hosszú lesz a hazai gyorsforgalmi úthálózat – foglalta össze Homolya Róbert.

Vitányi István, a térség országgyűlési képviselője történelmi jelentőségűnek nevezte az alapkőletételt, és elmondta, a bihari térségben ekkora beruházás még soha nem volt. Kiemelte: az épülő M4-es összeköttetést teremt a felvidéki, az anyaországi és az erdélyi magyarság között. Az országgyűlési képviselő az ártándi határátkelőhely tavalyi forgalmi adatait idézve világított rá, hogy mekkora szükség van az új autópályára: 2016-ban 5,5 millió személy kelt itt át, ez 2,5 millió személygépjárművet, valamint 816 ezer kamiont jelentett.

(Forrás: magyarepitok.hu)