világos sötét
Ecobond Innováció LEA technológia Környezetbarát technológiák
Ecobond
Innováció
LEA technológia
Környezetbarát technológiák
Belépés munkatársaknak
Kiemelt híreink

A Duna Aszfalt négysávosítja az 54-es főutat Kecskemétnél

2018.05.18. 13:29
A közel 9 milliárd forintos projektben új kerékpárút, körforgalmak és hidak is... Részletek

100 kilométernyi út újul meg Bács-Kiskunban

2018.05.18. 10:20
Főleg a kifejezetten leromlott állapotú négy- és ötszámjegyű útvonalakat fejleszti a Duna... Részletek

Animáció a a kunszentmártoni Hármas-Körös-híd építéséről

2018.05.03. 15:38
Nézzétek meg a kunszentmártoni Hármas-Körös-híd építési animációját!... Részletek

Már az M44-es keleti végén is folyik az útépítés

2018.03.20. 15:15
Az új nyomvonalon épülő gyorsforgalmi úthoz számos kapcsolódó részprojektet is kivitelez a... Részletek

Elrajtolt az építkezés az M30-as Miskolc-Tornyosnémeti szakaszán

2018.03.12. 14:00
A Miskolc és Kassa közötti autópálya-kapcsolat hazai szakaszát megvalósító 57 kilométeres... Részletek

A Duna Aszfalt ismét a legmegbízhatóbb vállalatok között

2018.01.30. 15:08
Sorozatban negyedik alkalommal érdemelte ki a Duna Aszfalt Kft. a pénzügyileg legstabilabb... Részletek
Aktuális híreink

Jelentős uniós támogatást kapott az M4-es legkeletibb szakasza

2018.06.04. 11:19
A 82 milliárd forintos forrást elnyerő, közel 30 kilométeres szakasz 2020 márciusára épül... Részletek

Szabó Zsolt a Duna Aszfalt Kft. és a Zengő Motorsport támogatásával a WTCR-ben

2018.04.19. 13:44
A WTCC utódjaként létrehozott WTCR versenyei már javában pörögnek, s a Túraautó-világkupa... Részletek

Elindult az M8-ast az osztrák határig meghosszabbító építkezés

2018.03.08. 12:45
Az autóút mintegy 30 kilométeres új szakaszát a Duna Aszfalt, illetve a Mészáros és... Részletek

A Duna Aszfalt építheti meg az M44 gyorsforgalmi út Kondoros és Békéscsaba közötti szakaszát

2017.12.30. 14:12
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kihirdette az M44 gyorsforgalmi út Kondoros és... Részletek

Nyolcmilliárdos mélyépítési fejlesztés indul Baján

2017.12.29. 14:10
A keretszerződés alapján útépítés, járda és kerékpárút kiépítése, közterek és... Részletek

A zalaegerszegi járműipari tesztpálya építéshez kapcsolódó keretmegállapodásban nyertes a Duna Aszfalt Kft.

2017.12.13. 14:10
A Duna Aszfalt Kft. 14,8 milliárdért építheti meg a zalaegerszegi járműipari tesztpálya... Részletek
Elérhetőségeink

Székhely
6060 Tiszakécske, Béke u. 150.
Tel: (76) 540 060, Fax: (76) 540 061

Budapest
1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
Tel: (1) 781 5242, Fax: (1) 781 9027
Email: kozpont@dunaaszfalt.hu

Sajtókapcsolat
Lehel Zoltán, innovációs mérnök, szóvívő
Email: sajto@dunaaszfalt.hu

HR
Kerbeche Tamás, HR Business Partner

Email: kerbeche.tamas@dunaaszfalt.hu


Emulzió

EMULZIÓ

Az UVB-1-bitumen egységet anionos és kationos bitumenemulziók gyártására tervezték, amelyeket az útépítésben az alábbi célokra használnak:

-          a régi útburkolatalap tack-coat bevonata új aszfaltbeton felvitele előtt;

-          hideg aszfaltbeton keverékek készítése;

-          útburkolatok felületkezelése;

-          vékony védő bevonatok;

-          útjavítás foltokban;

-          épületek és építmények nedvességvédelme;

-          lágy tetők építése és javítása.

 

Az emulzió előállításához felhasznált alapanyagok:

-          B 70/100 bitumen;

-          37% töménységű sósav;

-          NaCl (konyhasó);

-          Redicote EM 44 emulgeátor;

-          vezetékes víz;

-          fúrt kútból származó vastartalmú víz.

 

Laboratóriumi kolloidmalomban előállított kísérleti C 60 B1 gyorsan törő kation aktív bitumenemulzió előírt jellemzőinek vizsgálata:

 

C 60 B1

Követelmény

Jellemzők

Vizsgálati módszer

ÚT 2-3.504:2009

pH-érték

MSZ EN 12850:2009

2-5

bitumen tart.: m%

MSZ EN 1428:2012

58-62

törési érték

MSZ EN 13075-1:2009

megadandó

törési érték

MSZ EN 13075-1:2009

megadandó

szitamaradék: m%

MSZ EN 1429:2009

≤ 0,2

szitamaradék: m%

MSZ EN 1429:2009

7 nap tárolás után: ≤ 0,5

tapadó képesség: %

MSZ EN 13614:2004

≥ 75

kifolyási idő: sec

MSZ EN 12846:2002 (2mm-en)

megadandó

törési idő: min

ÚT 2-3.305:2002

ÚT 2-3.504:2002 szerint max. 15 min