Hírek


2019. május 8.

Hamarosan megújul a Duna Aszfalt arculata

Nemsokára megújul a Duna cégcsoport megjelenése.


A magyar építőipari piac egyik legjelentősebb szereplőjeként, a Duna Aszfalt lépést tart a korral, mely nem csak innovatív technológiai megoldásainkban nyilvánul meg, hanem a dinamikusan növekvő Duna cégcsoport megjelenésében is, hisz a korszerűségre, dizájnra is nagy hangsúlyt fektetünk – legyen szó akár az általunk kivitelezett projektekről vagy a logónkról.

Innováció és fejlődés

Első lépésként a Duna Aszfalt logója újul meg, ám a dizájnváltás nemcsak az ikonikus emblémát, hanem a hazai mélyépítés meghatározó szereplőinek, a Duna cégcsoport többi cégének arculati elemeit is érintik a későbbiekben. Az új dizájn innovatívabb és korszerűbb megjelenést kölcsönöz a cégcsoport vezető vállalkozásának, az 1996-ban alakult Duna Aszfalt Kft.-nek. Az ismerős sötétkék és szürke színekből álló logó frissebb, lendületesebb külsőt kap, amelyben visszatükröződik az a dinamikus fejlődés és azok az innovatív változások, fejlesztések, bővülések, amelyek az elmúlt években jellemezték a cégcsoportot.  

Új dizájn, megbízható értékek

A logó megjelenése ugyan változik, de a cég által képviselt értékek megmaradnak. Az új arculat középpontjában a több évtizedes múltra visszatekintő hagyományok iránti tisztelet és a folyamatos fejlődésre való törekvés kettőse áll. A Duna Aszfalt hosszú ideje ugyanazokat az egyszerű és konzekvens alapelveket követi: magas minőség, stabilitás, megbízhatóság, innováció és környezettudatosság. Ezek azok az értékek, amelyek nemcsak a Duna Aszfaltot, hanem a vállalatcsoporthoz tartozó összes céget a kezdetek óta jellemzik, és amelyekben hosszú évek óta bíznak megrendelőink. A jól ismert logó legfrissebb arculata minimalista dizájnelvek szerint összpontosít a lényegre, így bár a logó optikailag modernebb lett, ikonikus színei és elemei, éppúgy, mint az általunk képviselt értékek, megmaradnak.